صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ما صدرا

ی خاطره جالب

1392/6/4 12:52
نویسنده : فهیمه
2,352 بازدید
اشتراک گذاری

طی آموزشهای که باید توی این سن یاد بگیریم

داشتم سعی میکردم بهت از خیابون رد شدن و یاد بدم

گفتم ببین مامان

اول به چپ نگاه کن

بعدش به راست نگاه کن

اگه ماشین نیومد

از خیابون گذر کن

 

متوجه شدی پسرم؟

ی نگاهی با توجه به من کردی و گفتی خوب اگه از پشت بیاد چی؟؟؟

این مـــــن   متفکر

 

این پسرم    مژه

یا دیروز رفته بودیم کوهسنگی

بچه ها میخواستن برن سمت وسایل بازیش و من اجازه نداده بودم صدر رو ببرن

چون مشهد خیلی شلوغه و کلی مهمون داریم تو شهرمون

خلاصه هر کار کردن صدرا بیخیالشون نمیشد

هرجا میرفتن دنبالشون بود

گلسا دختر خاله ام به صدرا گفت

صدرا بدو برو از مامانت پول بگیر بستنی بخریم

صدرا با اخم و صدایی بلند گفت

گوسا نمیخواد اینقدر کلک بزنی منم میام تاب بازی

آقا ی دفعه جمع منفجر شد از خنده

خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هانیه
4 شهریور 92 0:46
ههههههههههههه راست گفته بچه!
مامان النا
4 شهریور 92 13:35
قربونش برم مننننننننننن نمکدوووووووووووووووون
ملیحه مامان پریا
9 شهریور 92 17:07
ای جانم صدرای با هوش
شبنم
13 شهریور 92 8:31
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
افسون مامان یونا
20 شهریور 92 11:32
جیگر این پسر بلا رو برم .من.
صبا
10 مهر 92 9:44
عزيز دلممممممم.... پسر زبل باهوش


میسی خاله صبا