صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

فرشته ما صدرا

روزهای شیرینی که زود میگذرن

1392/7/11 11:24
نویسنده : فهیمه
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بخوام از این شیرین کاریهات بگم خیلی زیادن

ولی فراموش کردنشونم درست نیست

 

صدرا: مامان آب میخوام

مامان: روی میزه بردار

صدرا: نه تو بده

مامان: اخم میکنه

.

.

.

صدایی نمیاد

مامان سعی میکنه بی توجه باشه

دلش شور میزنه

.

.

صدای پا میاد

صدرا در حالی که ی روسری انداخته روی صورتش نزدیک میشه

 

صدرا: هی مامان صدرا

چرا به صدرا آب نمیدی

خوبه منم دیگه برات جایزه نخرم

 

مامان در حالیکه داره میترکه از خنده

میگه شمــــا

 

صدرا: من فرشته مهربونم

بقیه اش و حدس بزنید که چطوری پریدم و غرق بوسه کردم فرشته مهربونم رو

در ادامه اش صدرا میگه مامان خیلی دلم میخوام فرشته مهربون و ببینم

من همونطور که دارم میخندم میگم من که فرشته مهربونم و دیدم

خدایا شکرت

از این فرشته ها به همه ی منتظرا بده تشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان النا
22 مهر 92 10:49
انشالله دامن همه سبز بشه اسپند برای فرشته مهربونم دود کنننننننننن