صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ما صدرا

سفر به شهر رویایی ماسوله

1392/4/18 13:31
نویسنده : فهیمه
2,836 بازدید
اشتراک گذاری

شمعدونیهای با صفا

 

 

ماسوله

امسال عید مثل هرسال رفتیم شمال خونه مادر شوهر گرامی

چون تاحالا ماسوله نرفته بودم از همسر عزیز خواستم که ی برنامه بزاره بریم ماسوله

عجب جای زیبا و دیدنی بود

روح آدم تازه میشد

سبک معماری

معماری

معماری 2

گلدونهای شمعدانی

خانه های ماسوله

دیوارهای کاه گلی

دیوارهای کاه گلی

دستگیره های درها

ذستگیره ها

عکس

کوچه ها و پله هاش و ................

کوچه ها

کوچه

مسجد زیبایش

مسجد ماسوله

مسحد

و دیدنی های بی حدش

گلهای زیبا

بانک

 

مشاغل

چشمه 

همه ی ما

حسن ختام

همه غیر توصیفن

بسیار زیباست

بسی لذت بردیم

و در راه بازگشت هم رفتیم پل خشتی لنگرود

که عکس زیادی ازش ندارم

فقط همین یکیه که همینجا میزارم

و پیشنهاد میکنم ماسوله رو از دست ندید

پل خشتی

 

پسندها (1)

نظرات (7)

صبا
18 تیر 92 13:36
به به هميشه به سفر واقعا دلم ماسوله خواست ...... صدرا رو ببوس
مامان النا
18 تیر 92 14:50
واااای فهیمه خیلی زیبا بوددددددن
هاله
8 مرداد 92 0:08
از دیدنش سیر نمیشم...
افسون مامان یونا
10 مرداد 92 23:51
به به همیشه به سفرهای خوب و خوش.ماسوله عالیهههههه.دلم تنگ شد برای اونور کشورررر
مامان زری
12 مرداد 92 12:21
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
ملیحه مامان پریا
23 مرداد 92 23:30
وای چقدر قشنگه فهیمه جان همیشه خوش باشین به ما هم سر بزنی خوشحال میشم
مامان ملينا
3 شهریور 92 11:40
سلام عزيزم.پسر گلي شما همسن دخملي منه اگه مايل باشي تبادل لينك كنيم.