صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ما صدرا

دوست داشتني 6 ماهه

1390/6/20 9:22
نویسنده : فهیمه
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتني مامان

واكسن 6 ماهگيت و كه زدم خيلي اذيت شدي

بابايي هم نبود و جشن 6 ماهگيت و گذاشتيم واسه 7 ماهگيت ولي با مامان جون اينا ي جشن كوچلو گرفتيم ولي بدون بابا كه صفا نداره

گفتم بهت كه خيلي روزاي سختي بود تب شديد داشتي و بي حال...........گوشت درد مي كرد و مدام گريه مي كردي.....................لثه هات مي خاريد و جيغ مي زدي.......................منم كه تنها بودم

خلاصه اينطوري شد كه 6 ماهگيت خيلي ساده بود البته عكس گرفتم ولي سيستم ويروسي بود و .........

خلاصه قرار شد 7 ماهگيت جبران كنيم

خيلي دوست دارم ماماني

اينقدر شيرين شدي.............دست مي دي(وقتي مي گم ياالله آقا صدرا) ...............باي باي مي كني

ماما و بابا و علي و دكي ميگي

باخودت بازي ميكني......كنار ماشين كه ميرسيم مي خواي خودت و پرت كني توي ماشين عاشق ماشيني

دلتنگ مي شي وقتي ميام خونه خودت به من مي چسبوني

اگه من يا بابايي در حال لباس پوشيدن باشيم گريه مي كني كه منم ببريد

خيلي جيگر شدي

اكثرا و مي شناسي

وقتي سرفه مي كني و ميگم بميره مامان دوباره سرفه مي كني و من دوباره تكرار مي كنم اينقدر كه ديگه مي خواي بالا بياري و من بغلت مي كنم و فشارت مي دم

ولي موقع عطسه كه مي خواي اينكار رو بكني ديدني مي شي

چون يه دفعه قيافه ات طوري مي شه كه انگار خودت نفهميدي كه چطور شد ايطور شد هههههههههههه

عاشق گلسايي و باشنيدن صداش ذوق مي زني و جيغ مي كشي

خلاصه خيلي كارا....فقط بگم كه من و بابايي عاچقتيييييييييييييييييييييييييييييييييم

دوست داشتني

و ديروز اولين سوپ زندگيت و از دست مامان خوردي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدصدرا
20 شهریور 90 9:50
ماشا الله آقا صدرا!!!!!!!!!

چه پیشرفتهایی داشته!

خدا برات نگهش داره مامان فهیمه!

دست دادنش با حال بوووووووووووووود!

بهش رسیدی بماچش حتما!

ممنون خاله جون
محمد صدرا چكار ميكنه؟

مدرسه ی مامان ها
20 شهریور 90 12:55
سلام مامان عزیز دیروز یکی از مامان ها مطلبی رو توی مدرسه مطرح کرده که دوست داریم نظر شما رو هم درباره ی اون بدونیم منتظر حرف های شما هستیم
فرانک
20 شهریور 90 14:10
نوش جونت . اون سوپ خوشمزه . کلی هم که سوغاتی گیر آوردی . اونها هم مبارکت باشه . شش ماهگی ات هم مبارک به مامانت بگو چرا کرمون دنیا اومدی ؟؟؟؟
مامان ماهان عشق ماشین
21 شهریور 90 10:13
سلام.نظر خصوصی گذاشتم.


ممنون عزيزم