صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ما صدرا

صدرا و خطرات

1390/6/28 11:51
نویسنده : فهیمه
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز وقتي خوابيدي گذاشتمت روي تخت خودمون

خودم هم كنارت بود يك دفعه با خودم گفتم تا خوابيدي برم سوپت و برات درست كنم

هنوز 5 دقيقه از رفتن من توي آشپزخونه نگذشته بود كه يه دفعه.........

هنوز زماني نگذشته بود كه ديدم صداي خفيفي از توي اتاق مياد

با سرعت اومدم سمت اتاق چي ديدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ديدم روتختي و صدرا  روي تخت نيستن!!!!

صدرا كجاست

پايين تخت لاي روتختي گير كرده.

اينقدر غلت زده كه روتختي رو جمع كرده و از روي تخت هم افتاده پايين

با بدبختي تو رو اون تو پيدا كردم و درت آوردم

تا من و ديدي يه ذوقي زدي

ولي من مردم مدام نگاهت مي كردم .

فقط پشتت كمي كبود شده

الهي بميره مامان

 پ.ن.1:

مامان جون 6 سال در چنين روزي مراسم جشن عقد من و بابايي بود

6 سال گذشت چه زودددددددددددددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
29 شهریور 90 1:14
خداروشکر که زود بدادش رسیدی مامانی سالگرد یکی شدنتون هم مبارک باشه عزیزم
مامان محمدصدرا
29 شهریور 90 3:15
مباااااااااااااارککههههههههههههههه!!!!!!! بیشتر مواظب پسر خوشگلت باش! ببوس دوست جونی پسر مارو ! خدا رحم کرده ها!
سمیرا میس
10 خرداد 91 11:42
الهی فدات بشم عروسک که مامانت نمیدونه بچه ای که دیگه فعالیت داره رو نباید گذاشت رو تخت..... این مامانت 6 ساله ازدواج کرده هنوز تو حال و هوای عاشقیهاینها برای صدراست...دست بهش نزنیاااا