صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته ما صدرا

لالايي

1390/7/26 13:24
نویسنده : فهیمه
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

لالايي

لالا لالا گل شیری

یه روز از پیش من میری

جوون میشی,قوی میشی

سراغ از من نمیگیری                           لالا لالا گل سوری

                                                    نکن از مادرت دوری

                                                     لالا لالا بمون با من

                                                    گل زیبای شیپوری

 

عزيزم اين لالايي رو از وبلاگ كيان جون برداشتم(http://kianyekmardekuchak.persianblog.ir/)

خيلي قشنگ بود

دلم گرفت وقتي خوندم مي خواستم واسه هميشه داشته باشم

اينم عكساي خوابت عزيزم

خواب تولد

خواب 2

خواب

خواب 10 روزگي

خواب

خواب دو ماهگي

خواب جيگر من

خوابيدن شلخته من

خواب

خواب سه ماهگي

خواب 4 ماهگي

بخواب جوجه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد صدرا
2 آبان 90 17:28
عسلم با این لالا کردنات! همه مون اینا رو میدونیم و دلمون میگیره وقتی بهش فکر میکنیم ! پس بهش فکر نکن!
سمیرا میس
23 آبان 90 12:37
بازم گریه کردم با خوندنش.....