صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ما صدرا

صدرا در شهرزاد

1390/8/12 11:57
نویسنده : فهیمه
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

چاپ عكس صدرا در مجله دوست داشتني شهرزاد بمناسبت 8 ماهگيش

صدرا در شهرزادواي مامان نمي دوني ................

واي مامان نمي دوني وقتي خبر چاپ شدن عكست و توي مجله شهرزاد از خاله سميرا(مامان كيان) شنيدم شوكه شدم. (آخه هنوز وقت نكرده بودم برم بگيرمش)

ظهر رفتم خونه نمي دونستم چيكار كنم از طرفي نمي خواستم بدون اينكه تو رو ببينن بگم از طرفي توي پوست خودم هم نمي گنجيدم

رفتم خونه و به بابا مجيد گفتم اون از من بدتر بدو بدو  رفت و مجله خريد و به همه هم نشون داد و كلي حال كرد

جالبيش اينجابود كه هم عكس تورو چاپ كرده بودن

هم وب يونا جون و مهديار جون و رادوين بلوري هههههههههههههه

 

وبلاگ دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ناهی مامی اروین
12 آبان 90 14:07
خوشحال میشم پیشم ییای عزیزم ببوس صدرا جونو
هستي
12 آبان 90 16:17
سلام به همگي چي شده چه خبره يه جشن هيجاني در راه جشن تولد بهترين دايي دنبا تهيه كننده مهربون عصر ململي همه دعوتين فردا يعني جمعه ساعت8 شب وبلاگ رسمي برنامه عصر ململي http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ براي پاسخ گويي به همه شما دوستان عزيز در وب زير هستم http://m0bina-malmal.niniweblog.com/
مامان
12 آبان 90 21:18
سلام صىراخوشكله به وبلاك ما بيا بكو با جه اسمي لينكت كنم تو منو با بجه هاي مامان بلينك بوس
مامان محمد صدرا
13 آبان 90 10:42
راجع به این شهرزاد برام توضیح میدی؟؟؟؟ ********************* ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ ما هم آپیم با عکسهای محمد صدرا!
مامان
16 آبان 90 1:43
سلام بسمل نازي داري زنده باشه به من سر بزن اكه خواستي منو با ستاره هاي من بلينك بيا بكو با جي لينكت كنم
افسون
17 آبان 90 19:48
مبارکهههههههههه من که هنوز وقت نکردم مجله رو بگیرم.هی دلم اب میشه این عکس صدرا رو میبینم.بوووووووووووووس

منم دلم واسه شما و يوناي عزيز خيليي تنگ مي شه

افسون
17 آبان 90 19:49
من بالاخره با ف ی ل ت ر ش ک ن اومدم.نمیدونم چرا باز نمیشه برام وبلاگت.عکسهارو فرستادم.
پرگل
17 آبان 90 22:18
قلبونه برق چشات گل پسرممممممممممممم

بوووووووس

ممنون خاله جون منم عاچق شمام و دخمل نازتون

مامان محمد صدرا
18 آبان 90 19:23
ممنون که به ما سرمیزنی فهیمه جون!

خواهش عزيزم

مامان کيانا
22 آبان 90 12:43
عزيزدل خاله....چقدر عکست نازه....خنده ات واقعا دل آدمو شاد ميکنه

ممنون خاله جون

مامان مهسا
22 آبان 90 22:40
خدا حفظش کنه......
سمیرا میس
23 آبان 90 12:42
تبریک میگم عزیزم..خوش به حالت که با چند تا از دوستات باهم تو یه مجله بودید منم مجله رو به عشق شماها خریدم...فکر کنم عکس کیان هم به زودی چاپ بشه

ممنون خاله سميرا
انشالله اين ماه كيان و ما كلي حال كنيم با عكسش