صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ما صدرا

مرواريدي بس گران

1390/8/30 10:16
نویسنده : فهیمه
939 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان روز 28 آبان ماه ساعت نزديك 8 بود كه خيلي اذيت مي كردي و مدام مي خواستي دست من و بكني توي دهنت

در همين اثنا چي حس كردم؟

ي چيزي شبيه سر سوزن

آره گلم

بعد كلي در كشيدن و ناله هاي شبانه و جيغهاي نا هوا چي شد در 8 ماه و 22 روزگي مرواريدت نمايان شد.

مرواريدت در اومد و قرار شد 5 شنبه با حضور عزيز جون و آقاجون كه از شمال اومدن برات جشن بگيريم

قربونت بره ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کيانا
30 آبان 90 14:41
سلام سلام صدتا سلام هزار وسيصدتا سلام من اومدم با دندونام ميخوام نشونتون بدم صاحب مرواريد منم يواش يواش وبي صدا شدم جزء کباب خورا (مبارکه .....مبارکه.....الهي صد ساله بشي عزيز خاله)
مامان کيانا
30 آبان 90 14:44
سلام سلام صدتا سلام هزار وسيصدتا سلام من اومدم با دندونام ميخوام نشونتون بدم صاحب مرواريد منم يواش يواش وبي صدا شدم جزء کباب خورها (مبارکه....مبارکه...الهي صدساله بشي عزيزخاله)
مامان مهسا
30 آبان 90 19:33
وای قربونش بره خاله......مبارک باشه......جای ما رو هم خالی کنین تو جشن
مامانی فری
1 آذر 90 9:23
مبارک باشه عزیزم چه زود صدرا جون بزرگ شد از قدیم گفتن بچه همسایه .................. خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
مامان صدرا
5 آذر 90 10:33
فهیمه جون مبارک باشه ، به سلامتی انشاالله ، امیداورم که همیشه شاد باشید و خبرهای خوش از صدراجون رو برامون بنویسی
افسون
5 آذر 90 19:49
مبارکه خوشگل خاله
nini themes
9 آذر 90 12:26
فهيمه جان شما تولد يلدايي ميخواي؟يا كارت؟ اگه تم ميخواي تم فانتزي يا كلاسيك؟ چند نمونه هم عكس گذاشتم اونا رو ديدي؟ راستی واسه جشن دندونی چیزی نمیخوای؟
خانه ی من وتو
11 آذر 90 10:31
سلام ممنون که به کلبه مجازی من سر میزنی . امیدوارم صدرا تون را صد ساله بشه . مروارید سفیدشم مبارک باشه از طرف من یه ماچ ابدارش کن
مامانی فری
14 آذر 90 9:05
فهیمه جون بدو بیا علی اضغر مارو ببین نظر یادت نره
مامان مهسا
16 آذر 90 20:04
$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ سلام آپم زود بیا
lمامانی فری
17 آذر 90 10:46
فهیمه جون خیلی ممنون که به وبم سرزدی با اجازه لینگت کردم میشه ادرس نی نی تم برام بذاری
بهارک
17 آذر 90 15:01
سلام.. طراحی عکس و قالب وبلاگ.. خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنی.. مرسی
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:43
آپ کردم!
مامان مهسا
19 آذر 90 12:13
بدو بیا عکسهای گل دخترم رو ببین......نظر یادت نره
مامانی فری
23 آذر 90 12:10
اپ جدید کردم منتظرت هستم صدراجونو ببوس منتظر عکسهای جدیدت هستیم
فاطمه (شکوفه گیلاس)
27 آذر 90 19:22
ماشاله هزار ماشاله به این گل پسر قربونش برممممممممم خانم پسرتون رو داماد نمیکنید دختر خوب سراغ داریم ها ههههههههههه فهیمه جون دلم برات تنگیده چرا کلوب نمی یا بی وفاااااااااا
مامان کيانا
28 آذر 90 14:28
سلام عزيزم....ممنون که به ما سرزدين...ميبوسمتون....چند وقته نيستي دلمون تنگ شده بود
مامان محمد صدرا
29 آذر 90 15:29
دو که روز کوتاهه / پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ / جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
سعید
1 بهمن 90 21:32
سلام عمو خوبی عزیزم؟
سعید
1 بهمن 90 21:37
عمو دیگه واسه خودت مردی شدی.نسبت به اون موقع که دیدمت حسابی بزرگ شدی.به بابا بگو واست زن بگیره عمو.مواظب خودت باش