صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته ما صدرا

صدرا و ده ماهگيش

1390/10/14 13:35
نویسنده : فهیمه
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

10

خدايا شكرت

ممنونم ازت بخاطر دادن چنين گلي كه من احساس مادر بودن ميكنم

10 ماه از حضورت در كنار ما مي گذره

هر روز شيرينتر و شر تر

از پله ها پايين بالا ميري كه مامان جون كه خونش ودوبلكسه مجبور به تهيه در شدن

از روروئكت ميري بالا و روي سينيش مي شيني

از  مبل ميري بالا وقصد رفتن از پشتشم داري

هر روز شرتر وشيرينتر مي شي

10 ماهگي

دهن

واي دهنم آب افتاد دلم به تاب تاب افتاده

خنديدنات

مامان قربون خنديدنت بشه

خنده

با ادا در آوردنات

كوبيدنت روي ميز

قربون كوبيدنت روي ميز

مامان دست بزن.هوراااا

نگاهي متعجبانه

قربون نگاه متعجبانه ات به ما كه داريم براي ي لحظه صبر كردن وخنديدنت تلاش ميكنيم

مرواريد

فداي مرواريدات

اينجام كه طبق عادت بالا رفتنت تا چشم چپ كرديم اومدي روي ميز ههههههههه

شمع

صدرا و نگاه به شمع

تعجب

همچنان محو اداهاي ماماني

الهي مامان قربونت بشه

انشالله 100 ساله شي

نه 120 ساله شي

نه 120 سال كمه

هميشه زنده باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سما مامی امیرمهدی
15 دی 90 14:16
سلام به صدرا گلی و مامانش . 10 ماهگیت مبارک عزیزم. خیلی وقت بود میخواستم بیام وبلاگتون و نمیشد. کلاه و لباس یلدات هم مبارکه. دست مامانی درد نکنه با این هنرهاش.
مهسا مامان مرسانا
15 دی 90 20:34
بوس بوس......10 ماهگیت مبارک عزیزه خاله...........ماشاالله واسه خودت داری آقایی میشی.....شیظونک
مامانی فری
16 دی 90 21:56
وایییییییییییی ماشالله صدراجون خیلییییییییی ناز و خوردنی شده اسپند یادت نره بوس بوس برای پسمل خوشکلمون ده ماهگیشم مبارک
مامان ستایش
17 دی 90 20:12
سلام عزیزم هر چی منتظر مطلب جدید ازت شدم خبری نشد گفتم یه سر بزنم احوالتو بپرسم صدرا جون ببوس 10 ماهگی مبارک
فرانک مامان النا
18 دی 90 10:02
چه کیک خوشملی ... خدا به دادت برسه ... فکر کنم ازا ون پسرهائی باشه که هنوز پشت لبشون سبز نشده بگه من زن وخوام هههههه .. میوه های تو کیک چیا هستن ؟؟؟ تو چی ریختی ؟؟
مامان رویا
19 دی 90 19:36
ده ماهگیت مبارک عزیز خاله به متین منم سر بزنی خوشحال میشم
fatemeh
23 بهمن 90 14:10
elahi cheghad naze ishalla hamishe salamat bashe