صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته ما صدرا

دلتنگي هاي مادر شاغل

1390/12/8 11:11
نویسنده : فهیمه
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربان من ! تو از عمق تمنای من ! تو از عمق نیاز من آگاهی !... 

ای بی کران مهربان...

 عاجزانه و ملتمسانه از تو میخواهم همراه کودکم باشی...

در لحظه لحظه زندگی اش بهترین ها را به او هدیه کنی

تو را سپاس برای تمامی مهربانی ها و نعمتهایت !

تو را سپاس برای همه ی عشق و محبتت ای نازنین یگانه.

بی نهایت سپاس خدای من !

من ..................! چشم براه لحظه ای هستم که تو را مثل همیشه سپاسی ژرف بگویم و

بیش از پیش ایمان بیاورم که تنها دستان پر قدرت توست که هدایت میکند زندگی مرا !

منی که تنها امیدم همیشه مهربانی تو بوده !

 

برگرفته از وبلاگ مرسانا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامان مرسانا
8 اسفند 90 13:17
آره این دعای مادران شاغل خدایی....عزیزم من برات خصوصی گذاشتم کجا کار میکنم
sara
9 اسفند 90 17:52
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
.::مادرخانومی::.
9 اسفند 90 19:35
سلام گلم من چند وقتیه که تصمیم گرفتم اگه دردونه م پسر بود اسمش رو بذارم "صدرا" حالا اگه دوس داری به .::دردونه::. یه سر بزن
.::مادرخانومی::.
9 اسفند 90 19:36
راستی تولدش مبــــــــــــــــارک ایشالا 120 ساله بشه صدراجون
مامانی فری
12 اسفند 90 12:36
مامان تنبی زود باش اپ کن دیگه ما دلمون برای صدرا جون تنگ شده

اپم

چشم ماماني مهربون


ناهید مامان اروین
12 اسفند 90 14:44
سلام....امیدوارم سال خوبی داشته باشید به همراه کوچولوی نازتون...با اخرین پست به روزم
مامان محمد صدرا
18 اسفند 90 11:05
ما هم دو تا پست عکس تولد داریم بفرمایین !