صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ما صدرا

مهموني خونه خاله هدي

1391/1/31 12:51
نویسنده : فهیمه
3,356 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان

ديروز رفتيم خونه خاله هدي و ياسين جيگر

خيلي به ما خوش گذشت

كلي خاله رو اذيت كرديم ........... خونه اش و تركونديم

شارلوت درست كرده بود خورديم ..............به به كه چقدر خوشمزه بود

واسه شما ها سوپ خوشمزه درست كرده بود به به كه همه روي چشم و هم چشمي خورديد

به مناسبت تولدم من كيك بردم

ولي شارلوت خاله خيلي عالي بود

تازه خاله سركار بوده و امروز همه مهمون داره

ممنون خاله هدي

عكس تركوندن و ني ني ها ادامه مطالب

 

اين آوينا عروسك خاله مصي

آوينا

اين بهراد خاله مونا كه جيگرش و بخورم مثل آقاها با ماشين بازي مي كرد و قشنگ ژست مي گرفت تا عكس بگيرم

بهراد

بهراد عشق ماشين

اين امير علي خاله افسان و تلاشت واسه سينه خيز (به ژست دستهاش واسه سينه خيز دقت كنيد)

امير علي

امير علي و سينه خيز

اينم سيندرلاي خاله گلناز

قربون مهربونيات عزيز خاله

شايلين

شايلين 2

اينم رادوين خاله ندا و ملوسك خاله هاله

رادوين

اينم ياسين جيگر و تماشاي سي دي و بعدش رقصيدن و تاب دادن كمر و باسن

نمي دوني چقدر ناز مي رقصه

خاله فدات بشه

امير علي و آوينا هم مسابقه براي گرفتن لگو زير در

ياسين

اينم صدراي ماشين نورد

از همه شرتر

رفت توي اتاق خواب خاله هدي يك جفت صندلش آورد بيرون

رفتم كه بزارم نمي دونم اون و از كجا پيدا كرده بود و آورده بود

صدرا شيطونه

دردونه من

نمايي از تركوندن خاله

واقعا شرمنده

تركوندن خونه

هركي سرگرم كار خودشه

سرگرمي

سرگرم

و اينك شكار لحظه ها

شكار

واقعا دستت درد نكنه هدي جون

اين كلي عكس هايي بود كه داشتم

همه رو به ترتيب گذاشتم

موقع گرفتن عكسهام عروسك خاله هاله خرابكاري كرد و عكس درست و حسابي ندارم ازش

گرررررررررررررريه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دينا
31 فروردین 91 13:32
سلام دينا تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم دينا کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
افسان
31 فروردین 91 13:33
ای جوووووووووووووووووووونم دستت درد نکنه فهیمه جوون عجب عکسایی...
lمعصومه مامان آوینا
31 فروردین 91 17:50
فهیمه عزیزم خیلی خوشحال شدیم از دیدنت.....هم تو هم صدرا خوشکل من راستی بگم من عاشق قیافه صدرام(مثل شوهر خودم سبزه و مشکی) بزرگ بشه جیگری میشه واسه خودش ببوسش
هدي مامان سيد ياسين
31 فروردین 91 20:15
فهيمه جوني ممنون به منم خيلي خوش گذشت! اي جونم قربون شيريني همه نيني ها بشم من! همشون فرشته هستن! خيلي عكس هاي نازي بود!ممنون!
نگین مامان رادین
1 اردیبهشت 91 12:47
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سمیرا مامان آنیتا
2 اردیبهشت 91 11:14
سلام مامان سمیرای کلوبم من بعضی وقتا به صدرای نازنین سر میزدم اما بی نظر ببوس پسر گلت رو
افسون
2 اردیبهشت 91 11:20
وای وای چه خوش گذشتههههههههه
جای یونا خالی بوده.عالی بود.همیشه به اینجور مهمونیا باشین.


واقعا خاله جون جاي شما و يوناي نازنين خيلي خالي بود




سميه
3 اردیبهشت 91 11:28
سلام عزيز دلم ....ببخش دير به ولاگت سر زدم...آخه خاله خيلي تنبلههههههههههه الانم به زور زرنگ شدم....هزار ماشاللههههههههه خيلي بزرگ شدي گل پسرررررررررر
مامان کيانا
5 اردیبهشت 91 9:33
واي خيلي خيلي عکساي بامزه وزيبايي بودن...هميشه شاد باشيد
پرگل
5 اردیبهشت 91 15:06
ای جااااااااااان ..تا باشه از این ریخت و پاش ها....

صدرای خاله کم گذاشتی..بیشتر اتیش بسوزون بابا

قلبووووووووووووووونت

باشه خاله بقيه اش و گذاشتم اومدي با شاينا جونم مشهد بسوزونيم با هم ههههههه