صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ما صدرا

سال نو مبارك

1391/2/7 13:21
نویسنده : فهیمه
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

حافظ گشوده ام و چه زيباست فال تو ........... حتما قشنگ مي شود امسال حال تو

با آن زبان فاخر و ايراني و اصيل   ............... فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو.

امسال با همه سالها فرق داشت

پارسال اين موقع پيشم بودي

ولي همش دل درد و گريه و .. كلافگي

ولي من پيشت بودم تمام اين 24 ساعت

امسال نه آقا شدي......... بزرگ شدي

راه ميري.......... .فوضولي مي كني و .شيريني مي خوري............. سيب گاز مي زني

خيلي خوبه

ولي من  7 ساعت در روز پيشت نيستم

سال ديگه ...............

10 سال ديگه............

20 سال ديگه...........

نمي دونم

خدايا خودت نگهدار دردونه من باش

7 سين

اين از 7 سين امسالم

ببخش ديگه سر سري شد آخه قرار بود 28 اسفند راه بيفتيم سمت شمال ولي با برف و ... نشد

منم يك 7 سين سر سري درست كردم

سر سري

البته خيلي ناز بود واسه خودم چون قشنگترين گل و كنارش گذاشته بود خداي مهربونم

صدرا و 7 سين

صدرا و دديش

صدرا

نقشه خرابكاري

نوروز 91

دسته گلم

اينم 7 سين مامان ساز از نمايي نزديك

نماي نزديك

نمايي نزديك

با پرش ماهي فاتحه اش خونده شد هههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیر
7 اردیبهشت 91 13:52
با بیمه عمر و تامین اتیه فرزندان بیمه پاسارگاد آینده فرزندان دلبندتان را تضمین کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09123197174 09358500640 02156341057 امیر مسلمی مشاور و کارشناس فروش بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد http://www.bimepasargad.mihanblog.com
ٌصبا
10 اردیبهشت 91 11:07
ايشالاكه 10 سال ديگه 20 سال ديگه 100 سال ديگه هميشه هميشه خانواده تون كنار هم باشه سالم و خوشبخت عزيزممممم

ممنونم خاله جون .انشالله واسه خودتونم اينطوري باشه
ناهید مامان اروین
10 اردیبهشت 91 14:14