صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ما صدرا

عاشقتم دردونه

1391/4/21 12:14
نویسنده : فهیمه
1,743 بازدید
اشتراک گذاری
بخدا عشقي

خوردني مامان

ديروز داشتم بعد عمريييييييييييييييي

شايد از تولد تو تا الان اپيليدي نكرده بودم

(آخه ديگه اعصابي برام نمونده)

داشتم اپيلاسيون مي كردم

تو كنارم بودي و مي خنديدي و با سر و لبخند و بوس ازم اجازه مي خواستي كه دستت بگيري

ولي من هم با لبخند و شوخي مي گفتم نه و تو مدام بوسم مي كردي

تا اينكه ...............

تلفن زنگ زد و من رفتم جواب بدم برام جالب بود كه تو مثل هر دفعه نپريدي

كه روم و برگردوندم چي ديدم

؟

؟

اپيليدي

اپلاسيون

خوشبختي يعني همين

خدايا شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

افسون
22 تیر 91 9:56
ای جووووووووووونم.خوب بچه میخواسته اپیلیدی کنه.همون اول اجازه میدادی
هدی مامان مبین
22 تیر 91 14:57
واقعا خوشبختی یعنی همین... شکر برای بودنش... برای شاد و سالم بودنش...
مامان النا
25 تیر 91 9:44
چه میشه کرد ................. همه چیز رو باید تجربه کرد ..... تازه بچم میخواسته ببینه این چیه . که واسه نومزد آینده اش بخره ....
مامی مهدیار
25 تیر 91 18:04
ای جان شیطون خاله
فهیمه
5 مرداد 91 0:12
حالا خوب دوربین دم دست بوده ...منکه تو همچین مواقعی سوژه از دست میپره... در ضمن همشهری عزیز لینکتون کردم البته با اجازه