صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ما صدرا

7

1391/5/11 12:51
نویسنده : فهیمه
1,449 بازدید
اشتراک گذاری

بازم 7

7 مرداد و پسر 17 ماهه من

7 مرداد و پسر 7 دندونه من

7 مرداد و ی اتفاق مهمممممممممممممممممم

از اول مرداد تصمیم گرفتیم بزاریمت مهد

وای که نمی دونی چه تنشی دارم مننننننننننننننننننننن

از روزی که گذاشتم شما رو مهد 2 کیلو کم کردم

از استرس خواب ندارم

هر روز صبح حالت تهوع دارم از فشار عصبی

نمی دونم

ولی مجبورم

از روزی که می زارمت مهد زودتر از 9 و نیم نیومدم سرکار

آخه صبر می کنم بیدار شی

خونه مامان جون نیست که چشات و باز کنی و پدرجون و مامان جون و ببینی

اونجا مهده

البته کلی تحقیق کردم هاااااااااااااااا

ولی خوب

باز میام و برات می گم

فعلا حس ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان صدرا
11 مرداد 91 13:35
وای فهیمه جون ، خیلی سخته ، منم میخوام از اول مهر صدرا رو مهد بزارم از همین الان کلافه ام
مامانی فری
11 مرداد 91 17:34
فهیمه جون دقیقا ما هم این حس رو داریم چون مرسانا جونم یه هفته هست که داره مهد میره و هنوز با محیط اونجا خو نگرفته زیاد ناراحت نیاش بلاخره با محیط اشنا میشن و عادت میکنن
هدی مامان مبین
12 مرداد 91 5:54
به به...17 ماهگی مبارک مردی شده واسه خودش... فهیمه...همه ی احساسات مقدسه! چون مادری! مهد رفتن پسر اسمونی مبارک....
مامان محمد صدرا
14 مرداد 91 8:30
عزیزم پس صدرای ما به مهد کودک هم رسید ! میدونم خیلی سخته فهیمه جون ! خدا صبرت بده ولی بچه رو اجتماعی بار میاری! راستی کاش بیای بهم بگی ببینم بچه رضوان به دنیا اومد ؟
افسون
14 مرداد 91 10:55
مبارکه عزیزم.17 ماهگی و دندون هفتمت. مامان جون تو هم انقدر خودت رو اذیت نکن تو مهد به پسرمون خوش میگذره.
صبا
17 مرداد 91 8:42
خدا رو شكر كه روزاي تنشت تموم شد عزيزم و صدرا خان ما مثل يه مرد واقعي با اوضاع كنار اومد
الي
19 مرداد 91 11:33
7 آسمون پر از ستاره هاي پرنور تقديم به پسرتون صدرا !
نی نی ارشام و سارا
3 شهریور 91 15:37
مـی‌ نشیـنـم رویِ ایـوانِ بـا دو استــکانِ چــای آری فـقـط بــا دو استــکانِ چـــای مـی‌ نشیـنـم بــه انـتـظار فـکـــر مـــی‌ کنـــم فـکـر مــی‌ کنــم و تـکــرار مــی‌ کـنــم تــو مــی‌ آیــی ... تــو مــی‌ آیــی ... تــو مــی‌ آیــی ... و یــک روز تـــو مـــی‌ آیـــی بــه رویِ ایـــوان بــرایِ صــرفِ چـــای مــی‌ آیـــی و مــی‌ پــرســـی‌ هـنــوز هـــم دوسـتــــم داری؟؟
فهیمه
18 شهریور 91 7:19
بابا نگرانی نداره مهد واسه بچه که خیلی خوبه ....هم انرزیش تخلیه میشه و با همسناش بازی میکنه....همم اجتماعی میشه


دست خودم نیست عزیزم
فهیمه
18 شهریور 91 7:19
راستی بیا آپیم
فهیمه
19 شهریور 91 2:00
ما میخواهیم لینکتان کنیم آیا قبول است دوباره آیا؟؟؟؟


بله
مامان کيانا
20 شهریور 91 9:35
سلام عزيزدلم....اميدوارم خوب وخوش باشيد....دلم براتون خيلي تنگ شده بود.....