صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ما صدرا

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

1391/7/12 12:05
نویسنده : فهیمه
3,000 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق این شعرم

بلندش می کنم و باهاش می خونم

تو هم با من زمزمه می کنی

مامان قربون شعر خوندت بشه

چشمای بسته تورو با بوسه بازش می کنم
قلب شکسته تورو خودم نوازش می کنم
نمی ذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی
تا وقتی من کنارتم به هرچی می خوای می رسی
خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت
خودم به جای تو شبا بهونه هاتو می شمرم
جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم

هرچی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن
دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من
من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم
کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت
کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت
خودم به جای تو شبا بهونه هاتو می شمرم
جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صبا
16 مهر 91 11:17
واي فهيمه منم عاشققققققققققق اين آهنگمممممممممم