صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته ما صدرا

بازم دندون

1391/8/15 13:00
نویسنده : فهیمه
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

حدود سه هفته ای هست که لب به هیچی نمی زنی

رسما اشک من و در میاری

آخه من چطوری می تونم تحمل کنم

تا ظرف غذا میاد جلوت چشات و گرد می کنی.........دهنت و قفل می کنی.........با دست می گی نه نه

آخه ی مادر چقدر طاقت داره

لاغر شدی..ضعیف شدی..صورتت شده ی ذره

اینا همه اشک من و درمیارن

دیروز موقع گریه دیدم واییییییییییییی لثه ات حالت پارگی داره

ای خدا

استرس تمام وجودم و گرفتتتتتت

روز تعطیل بود

بسرعت رفتیم خونه مامان جون

اونجا بادقت دیدم بللللللللللللللللللله این قصه دندون در آوردن همچنان ادامه داره

توی این مدت هم اصلا شبها درست نخوابیدی

نه خواب درست و نه خوراک درست

من همش نگران کم کردن وزنتم

و

تو بی خیییییییییییییییال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدصدرا
20 آبان 91 15:58
سلام فهیمه جون ! خوبی؟ صدرا کوچولوی ما چه طوره !؟ محمد صدرا به دوستش سلام میرسونه بلبل زیبونیهاش چه طوره من همه جا هنوز ازش تعریف میکنم فهیمه بیا بگو ببینم صدرا چند کیلوهه؟ تو همیشه توی گیرو دار وزن صدرا بودی!
مامان طلایی
20 آبان 91 20:54
مرسی از حضور سبزت عزیزم. بادکنکا حدود 80 تا بودن...البته 110 تا بود که یا سوراخ بودن یا ترکیدن! دو به دو بهم گره زدمشون بعد دو تا دو تا. بهم. پیچوندمشون.، من از مامی سایت تابیک تزیین بادکنکا یاد گرفتم. اگه بری تصویری توضیح داده.بازم اگه سوالی بود در خدمتم! راستی پسر نازی داری خدا حفظش کنه!
صبا
30 آبان 91 11:50
آخيييييييييي ايشالا كه زودي دندوناش دربياد و هردوتون راحت شين
افسون
8 آذر 91 10:07
دندون در اوردن خیلی سخته.ایشالله که تموم بشه.راحت بشن این بچه ها.
ثريا
18 آذر 91 12:22
الهي قربونت بشم صدرا فهيمه جونم اين دل نگراني هاي مادرانه تمومي نداره ايشاا.. كه زودي دندون دربياره و راحت بشه براتون آرزوي سلامتي دارم هميشه
مامان صدرا
18 آذر 91 13:42
سلام فهیمه جان ، چطوری؟ صدرای گل گلاب چطوره؟ سری به ما نمی زنید؟ منتظرتم گلم


بسلامتی مبارک باشه عاطی جون

مامان محمدصدرا
20 آذر 91 2:00
خانواده ما 4 نفره میشود !