صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ما صدرا

دلتنگيهايي برگشت ناپذير

1390/6/17 11:18
نویسنده : فهیمه
4,144 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم از اون تاريخ اووووووووووووووووو چه همه گذشته

باز بوي پاييز و دلتنگيهاش

باز آمد بوي ماه مدرسه .........................

تولد مامان

 

برگه ولادت

گواهي ولادت مامان 2

دلم براي پاكي دفتر نقاشي و گم شدن در آن
خورشيد هميشه خندان، آسمان هميشه آبي
زمين هميشه سبز و كوههاي هميشه قهوه اي
دلم براي خط كشي كناردفتر مشق با خودكار مشكي و قرمز
براي پاك‌كن هاي جوهري و تراش هاي فلزي
براي گونيا و نقاله و پرگارو جامدادي
دلم براي تخته پاك‌كن و گچ هاي رنگي كنار تخته

براي اولين زنگ مدرسه
براي واكسن اول دبستان
براي سر صف ايستادن ها
براي قرآن هاي اول صبح و خواندن سرود ايران اول هفته
دلم براي مبصر شدن ، براي خوبها ، بدها
دلم براي ضربدر و ستاره
دلم براي ترس از سوال معلم
كارت صد آفرين
بيست داخل دفتر با خودكار قرمز
و جاكتابي زير ميزها ، جانگذاشتن كتاب و دفتر
دلم براي ليوان‌هاي آبي كه فلوت داشت
دلم براي زنگ تفريح
براي عمو زنجير باف بازي كردن ها
براي لي‌لي كردن
دلم براي دعا كردن براي نيامدن معلم
براي اردو رفتن
براي تمرين هاي حل نكرده و اضطراب آن
دلم براي روزنامه ديواري درست كردن
براي تزئين كلاس
براي دوستي هايي كه قد عرض حياط مدرسه بود
براي خنده هاي معلم و عصبانيتش
براي كارنامه.... نمره انضباط
براي مُهرقبول خرداد
دلم براي خودم
دلم براي دغدغه و آرزو هايم
دلم براي صميميت سيال كودكي ام تنگ شده
نمي دانم كدام روز در پشت كدام حصار بلند كودكي ام را جا گذاشتم
كسي آن سوي حصار نيست كودكي ام را دوباره به طرفم پرتاب كند؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدصدرا
17 شهریور 90 11:35
چه جاااااااااااااااااااا لب! هنوز داری این کارت رو !؟؟ مال خودته دیگه آره؟؟؟؟؟؟؟ دلم گرفت ! دلم بو یگچ و تخته خواست! باز باران با ترانه........ حسنک کجایی......... در کنار خطوط سیم پیام...... و........ ***************** ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ با 3 پست جدید!
صبا
10 خرداد 91 11:46
واي خدايااااااااااا چقدر دلتنگ همه اينايي شدم كه گفتي واقعا منو برد به اون دوران خيلي قشنگ بود خيلي