صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته ما صدرا

مي خواهم برايت ثبت كنم

1390/12/22 12:25
نویسنده : فهیمه
1,378 بازدید
اشتراک گذاری

میخواهم برایت ثبت کنم از یک سال بودن با تو عزیزترین !

از لحظه های شیرینی که ماندگار شدند 

از لحظه های تلخی که برایمان خاطره شدند و یاد آوریشان لبخند برلبانمان مینشاند

افسوس میخورم از ثانیه هایی که شاید بیشتر میتوانستم در ذهنم ثبت کنم و نشد !

یک سال پیش برایم یاد آور انتظار است.....

انتظار دیدن کودکی که 9 ماه شبانه روز با خود حمل کردم 

به او وابسته شده بودم و اکنون میخواستم او را در آغوش بگیرم 

 

یک سال پیش برایم یاد آور اضطراب است.....

اضطراب بایت اینکه تو در کمال سلامتی پای به این دنیای هزار رنگ بگذاری!

یک سال پیش برایم یاداور مهربانی است....

مهربانی یک پدر و يك همسر

 

یک سال پیش برایم  یاد آور محبت است.....

محبت مادر و خواهر و برادر و پدرم

كه قابل جبران نيست

 

یک سال پیش برایم یاد آور عشق است........

لحظه ای که در آغوشم گذارده شدی و من به تو خیره شده بودم 

 

خاطرات تلخ هم که .....

یک سال گذشت و تو امروز با شیطنت های فراوان و شیرین خنده بر لبانمان مینشانی!

با سعی کردن در تلفظ حروفی که ما برایت تکرار میکنیم سعی در ادای  آهنگین کلمات داری!

با بازی های کودکانه ات ما را تشویق میکنی تا کودک درونمان را دوباره زنده کنیم !

با سعی کردن در برداشتن قدم های کوچک به ما میآموزی که

تلاش و کوشش و پشتکار همیشه حرف اول را میزند!

با الكيگريه كردنات كه عاشقشيم

با الكي خنديدنت

با ذوق زدنت

با همه و همه ي كارهات

مي بوسمت دردونه

 

 

(با تشكر از عاطي جون ومحمد صدراي عزيز)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمد صدرا
22 اسفند 90 16:02
قابل نداشت فهیمه جون! قربونت برم که مهربونی ! صدرای گل ما روبببوس اازش عکس بذار توی وبش !
مامان ستایش
23 اسفند 90 0:01
سلام عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک من آپم عزیزم
مامان کيانا
24 اسفند 90 12:03
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
تنهانیستی | اشتراکـ تجربه ها
26 اسفند 90 0:10
فهمیه مهربون، وب سایت تنهانیستی با هدف اشتراک تجربه ها، و داستان های واقعی افراد ایجاد شده است. در این وب سایت می توانید تجربه های خود را در زمینه ازدواج، طلاق، سربازی، بارداری، نوزاد، بیماری، هدیه گرفتن، موفقیت های کلان، عشق، مبارزه با سرطان، اعتیاد، دوستی، شکست رابطه عاطفی، مرگ، مهاجرت و ده ها موضوع دیگر به اشتراک بگذارید... و از تجربیات دیگران استفاده کنید. تجربه شما، اندوخته گران بهای ماست.
نی نی سارا
26 اسفند 90 11:19
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
نی نی سارا
26 اسفند 90 11:29
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
فرانک مامان النا
27 اسفند 90 9:50
سال جدید پیشاپیش مبارک همه چیز میگذره . سختی و راحتی ، خوبی ، بدی فقط و فقط خاطره هاش میمونه . یکسال با بهرتین خاطره ها گذشت . خاطرات مادر شدنت . ببوس صدرا رو
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 2:23
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
مامان محمد صدرا
29 اسفند 90 17:25
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند _________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
باران قلنبه
23 آذر 91 10:57
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5