صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته ما صدرا

ی قرار دوستانه

1391/12/10 12:57
نویسنده : فهیمه
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

پس از گذروندن اون مصیبت نامه و بیداری های پی در پی و بهانه گیری ها و ......

کم کم صدرا عادت کرد.

همسر گرام که دید خیلی خسته شدیم پشنهاد ی سفر به جنوب رو داد

ما هم که کلی دوست با مرام توی جنوب داشتیم از خدا خواسته حرکتتتتتتتتت

دوست صمیمی خودم و صدرا اتفاقا مشهد بودن

اول اونا اومدن خونه مون تا بعدش اگه شد ما بریم پیششون که نشد

ولی خیلی خوشحال شدم که بعد از مدت مدیدی آشنایی افتخار دادن و اومدن خونه ما

البته من از اونروز عکسی ندارم و فقط این و از وب دوست عزیز برمیدارم جهت یادگاری

صدرا و یونا

اون روز این دوتا عالمی داشتن با هم

ما هم فقط مواظب جوجه ها بودیم و نشد خودمون دلی از عزا در بیاریم ههههههه

ولی به من و صدرا که خیلی خیلی خوش گذشت

هرچند ی اتفاقاتی باعث شرمندگی من شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه مامان سانيار
16 اسفند 91 14:17
سلامممممم هزار ماشاله چقدر گل پسرت بزرگ شده فهيمه جونمممم اتفاقي پستت رو ديدم تو يك تاپيك و اومدم اينجا دوست جونم دعوتت ميكنم به مسابقه ني ني وبلاگ با موضوع اينكه چرا وبلاگت را دوست داري ! بيا به وبلاگم تا ببيني موضوع چيه
افسون
23 اسفند 91 18:50
نظر قبلی رسید ایا؟؟

نه دوست گلم