صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ما صدرا

حس مادر بودن بعد از 4 ماه

1390/4/19 11:13
نویسنده : فهیمه
1,762 بازدید
اشتراک گذاری

 هر روز صبح كه از خواب بلند مي شم نيت مي كنم و با خودم ميگم " خداي مهربون كه روزي رسون همه ي موجودات عالم هستي، روزي طفل من رو توي وجود خودم قرار بده"  همين دعا كه از ته قلب يه احساس آرامشي برام (آخه نگرانتم شيزت كم نشه من نيستم)
زماني كه  شيرت مي دم سعي كنم با كسي صحبت نكنم و فقط باتو تنها باشم
موقعي كه داري شير مي خوري به صورتت نگاه ميكنم به لحن خوردنت كه چه معصومانه و قشنگ داري شير مي خوري.چه صداي نازي داره شير خوردنت. به چشمات كه قشنگ ترين دريچه ي دنياس به پوست نرم و لطيفت كه انگار از برگ گل ساخته شده

آروم آروم دستاتت و نوازش ميكنم به صورتت دست مي كشم و موهات و مرتب ميكنم

به اين فكر ميكنم كه اين موجود كوچولو چه دنياي قشنگي به ما هديه داده
كه اين موجود خواستني چه لذت سرشاري رو با نام "مادر بودن" برام به ارمغان آورده

نگاهت مي كنم و لذت مي برم

تو يك كتاب نوشته بود:

يادتان باشد كه شير دادن فقط شير كافي به كودك دادن نيست، بلكه ريختن عشق به بدن كودك هم هست. هنگاميكه به او شير ميدهيد، سعي كنيد پيرامونش را از منظر او ببينيد. خواهيد ديد كه شما همه چيز اوييد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مدرسه مامان ها
13 تیر 90 11:37
سلام مامان مهربون خداوند فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
افسون
13 تیر 90 11:44
واقعا این کوچولوها دنیای شیرینی رو به ما دادن.بوووووووووووس برای صدرا[hr
===
ممنون خاله جون
انشالله بزودي مي بينمت و منم مي بوسمتون

فرانک
14 تیر 90 14:14
منم هر روز میام چک میکنم وبلاگت رو راستی طرز تهیه ی لعاب برنج من قطره مولتی ویتامین آلمانی شرکت ویتان میدم قیمتش 6000 هزار تومانه . خوشمزه است
فرانک
15 تیر 90 10:23
لعاب برنج واسه ی النا میخوام . میخوام بعد از واکسن درست کنم بدم بخوره


الهي قربونش كه مي خواد گذا بخوره

lمامان سارینا
15 تیر 90 12:20
سلام خانومی منم فکر میکردم خیلی سخت باشه ولی خدارو شکر اینجوری نبود حالا توام نمیخواد از حالا به فکرش باشی بووووووووووس برا صدرا و مامانش
فرانک
15 تیر 90 12:34
مرسی عزیزم
منظورت از قاشق ، قاشق غذاخوری ؟ مربا خوری ؟ چای خوری ؟ کدومه؟؟؟؟

======
ببخشيد چايخوري